luni, 12 iulie 2010

10 iulie 2010

Data: 10 iulie 2010
Locatia: Stadionul Arcul de Triumf
Eveniment: cel mai fericit din viata mea
Motiv: EROS RAMAZZOTTI

Gata si concertul Eros Ramazzotti, insa pot declara cu mana pe inima ziua de 10 iulie 2010 ca fiind una din cele mai frumoase zile ale vietii mele! :X
Weekend-ul asta la Bucuresti, aceste 24-26 de ore petrecute acolol mi-au umplut inima de fericire si buna dispozitie! :D

Un show cum putine am vazut si un artist cum rar mi-a fost dat sa ascult.. Impecabil! Extraordinar! O senzatie de nedescris :X:X:X:X Totul la superlativ!
Categoric nu m-am inselat in clipa in care am spus ca iulie este luna viselor ce devin realitate! Am fost ACOLO, am vazut, am ascultat, am SIMTIT!

Grazie d'esistere!




Ps: Nu in ultimul rand tin sa-i multumesc lui Doamne Doamne ca a tinut ploaie departe de noi! Nu stiu ce minuni ai savarsit Tu acolo, insa Iti multumesc ca mi-ai ascultat rugile! Multumesc ca-mi esti alaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu